Veelgestelde vragen

Veelgestelde Vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wanneer je bij Kiddyloo iets besteld hebt, is de levertijd iets anders dan je
 wellicht gewend bent. Doordat onze producten rechtstreeks vanuit onze leveranciers
 worden opgestuurd, kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten.
 Hierdoor is het mogelijk onze producten zo scherp te prijzen.
 De gemiddelde levertijd bedraagt 7 tot 14 werkdagen (Ma-Vrij, met uitzondering van
 feestdagen)


Mijn bestelling is nog niet binnen. Wat nu?

Dat is vervelend! Check eerst:

- je Track & Trace (indien ontvangen),

- je brievenbus/buren/afhaalpunt.

- Is de indicatieve levertijd verstreken? Mail ons dan met je naam en bestelnummer naar Kiddyloo@outlook.com. We zoeken het meteen voor je uit.


Ik wil ruilen/retourneren. Hoe werkt dat?

Stuur binnen 14 dagen na ontvangst een bericht naar Kiddyloo@outlook.com met:

- je naam

- je bestelnummer (bijv. #0000)

- de reden van retour/ruil
Wij sturen je de retourinstructies en het retouradres. Daarna kun je het pakket via een koerier naar keuze terugsturen.


Wat zijn de kosten van retourneren?

Retourkosten zijn voor eigen rekening en hangen af van de gekozen koerier. Als indicatie kost een pakket binnen NL/BE vaak rond €7,25. Check de website van jouw koerier voor de exacte tarieven.


Wat zijn de voorwaarden voor retourneren?

Je kunt retourneren als:

- de retourtermijn van 14 dagen nog niet is verstreken;

- het product (voor zover redelijk mogelijk) in originele staat en verpakking zit en alle labels aanwezig zijn;

- het product onbeschadigd en ongebruikt is.

Let op: Voor hygiënische producten waarvan de verzegeling is verbroken, kan het herroepingsrecht zijn uitgesloten (zie onze Algemene Voorwaarden).


Welke betaalmethodes accepteren jullie?

Je kunt betalen met iDEAL, Bancontact, Creditcard en Klarna. Alle transacties verlopen via beveiligde betaalplatforms.


Geen bevestigingsmail ontvangen?

Oeps! Kijk eerst in je spam/ongewenste e-mail. Nog niets? Mail je volledige naam en e-mailadres naar Kiddyloo@outlook.com. We helpen je snel verder.


Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, zolang je bestelling nog niet is verzonden. Mail zo snel mogelijk naar Kiddyloo@outlook.com met je naam, bestelnummer (bijv. #0000) en de reden.
Is je pakket al onderweg? Dan kun je gebruikmaken van je herroepingsrecht en het pakket na ontvangst retourneren.


Contact

Heb je een andere vraag? Stuur ons gerust een bericht: Kiddyloo@outlook.com.
We streven ernaar om binnen 24 uur te reageren. 🙌